torsdag 19 februari 2009

090219

Måste verklign ta tag i mig själv och sluta äta massa skräp hela dagarna. Är typ helt beroende av stjärnchips, skulle helt ärligt nästan göra vad som helst för dem haha. Sen är det ju djungelvrål, choklad och Cola som trillar ner i väskan när man går förbi Ica. Aaah det är inte grejen att jag tycker att jag tjock, de är bara det att jag vill sluta äta massa onyttiga grejer..eller inte sluta helt och hållet, men äta mindre av det. Just nu står det en coca cola i mitt kylskåp och väntar and people!! Ska gå och dricka den nu för efter den så blir de till att dra ner på onyttigheterna. Föresten, är det någon som har något bra tips om hur man får sockersuget att försvinna?

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg :)
    ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?
    om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)
    ha det super!

    SvaraRadera