onsdag 4 februari 2009

let's hear some klagomål..

Tänkte ta åh klaga. vaafan tar aldrig vintern slut!? det känns som om det blir kallare för varje dag. jag är verkligen ingen vinter människa. sitter hellre inne och myser i soffan. det går nog inte att förklara hur mkt jag avskyr vintern, fastän min födelsedag infinner sig under den kalla tiden. Jag känner mig bara sjukt deppig, kall, sliten och har otroligt crapig hy just nu. vill ba lägga mig ner och sova några månader tills de blir varmt igen. För just nu känner jag inte att jag har lust med någonting, Dessutom...under passet idag, har typ vart på massa pass tidigare i mitt liv men aldrig tänkt på att alla folk luktar så jvla mkt...den sista kvarten ville jag bara rusa ut genom dörren och bara försvinna därifrån....use Deoderant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar