fredag 20 februari 2009

Min sysselsättning just nu och de senaste dagarna är att hitta en tubtop, ungefär som den ovan med blommor och volanger, fast jag är ute efter en utan volanger. Det finns en del på American apparel.net men jag har ingen lust att beställa och det finns tyvärr ingen American apparel i närheten av där jag bor. Är det någon som vet var man kan hitta en? Skulle vara så skönt att ha en tubtop under ett pösigt linne, för det är inte alltid så snyggt när Bh:n syns.
-
Allt på bilden kommer från Topshop, visst är de vita trosorna to die for!

7 kommentarer:

  1. heejsan! vilken fin blogg du har :) , och jag håller verkligen med om trosorna sjukt söta :O

    SvaraRadera
  2. Takk for tipset om tee;)
    HM har en blomstrete tubebikini;) jätte snygg=)

    SvaraRadera
  3. svar: oh, tack va söt du är :)
    gillar trosorna, skit söta!

    SvaraRadera
  4. Tack så mkt :):)

    SvaraRadera
  5. jaa det är dom verkligen , tack snälla , neej det gör den inte tyvär!!

    SvaraRadera
  6. Fan va söta, ge mig!

    SvaraRadera