måndag 30 mars 2009

Aussie

Nu ar vi i Australien...eller ah vi har vart har i typ 2 - 3 dagar nu iallafall. Orkar inte skriva sa mkt mer an att det ar underbart har och jag har redan planerat att flytta hit. som nagra av er kanske redan vet alskar jag england och har tankt att flytta dit men detta ar sa mycket battre, det ser precis ut som england men med palmer och sol hela dagarna. dessutom finns det bara snygga killar har ;D hahah just det, ska bertatta om min forsta natt pa hotellet..har minnesluckor och allt pga. jag var sa trott..men det tar jag senare ikvall for nu ska vi ivag och klappa koalabjörnar...or as they say here...please don't call me a koalabear;D haha Pussar ps. saknar dig Caroline <3

1 kommentar:

  1. åhhhh, låter verkligen hur bra som helst!! ska också till australien blandannat efter studenten iår! man blir ju inte mindre sugen när man läser hur bra det är :) bra blogg!

    SvaraRadera