söndag 19 april 2009

13:02

Okej, det var rätt så kallt ute så det blev en liten snabbis ute i solen, för jag vill ju inte bli mer förkyld än vad jag redan är. Går runt åh nyser hela jvla tiden...kom också på att jag troligen kan vara allergisk mot den där "rökmaskinen" som finns ute på krogarna för att skapa en ?mysigare? känsla. Dom behöver ju inte precis spruta ut ett helt jvla gasmoln så ögonen svider och man går runt och nyser. Förutom gasattacken hade jag en riktigt trevlig kväll igår. När jag endå håller på att skriva kan jag ju fortsätta lite. Känner sjukt mkt för att shoppa, det finns så mkt som jag skulle "behöva" eller ja som jag egentligen bara vill ha. Så när lönen kommer ska jag införskaffa mig en rutig skjorta, ett par sandaler, krimskrams, svarta jeans och een kläääning behövs ju nu när det börjar bli sommar och allt. Ja de är typ de jag vill få köpt..så nu är det bara lönen som saknas. Under de 10 minuterna jag suttit och skrivit detta har jag tryckt i mig en halv läkerol ask, kommer troligen få sjukt ont i magen senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar