måndag 13 april 2009

So hot I can't stop staring

Kom hem precis från en fika på stan med Caroline. Guuh vad jag har saknat den människan ! ahah känns så skönt att vara hemma..men endå längtar jag tillbaka sjukt mkt också. Jo har lämnat in min telefon till reklamation så snart om någon vecka så skall jag få en ny sålänge får jag stå ut med en wierd lånetelefon som inte har någon ringsignal, får la ha den i fickan hela tiden så jag hör ifall det ringer. Sen gick vi en runda på Kungsmässan också fick tag i en jacka och en Bh utan axelband som jag verkliigen behövde..så nu slipper jag ha Bikini under när jag inte vill att banden ska synas
Ganska otydliga bilder, visar bättre bilder på den någon annan gång, den är iallafall från H&M och kostar 298 svenskakronor. De andra bilderna är lite av det jag köpte i Australien, Flera bilder kommer senare. köpte typ en keps, 4 tröjor och ett par vita skor. Nu kommer min mormor och morfar på middag, vi ska äta köttbullar och potatismos !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar