söndag 24 maj 2009

DAGENS FRÅGA!

John kom till jobbet idag (lycklig som alltid) och frågade mig helt seriöst, om du var en enhörning vilken färg skulle du då vilja vara? Efter att ha skrattat en hel del svarade jag turkos eller lila såklart eftersom de är mina favoritfärger. Sen frågade jag han vilken färg han skulle vilja vara han svarade lika seriöst som förut att han skulle vilja vara en vit för det är vackrast. Vek mig av skratt. Dagen gick då ut på att fråga alla på jobbet vilken färg de skulle vilja vara om de skulle vara en enhörning då. Adam ville vara Gul för det strålar glädje och Filip ville vara tukors men eftersom jag redan valt det så fick han ta ljusblå istället. Sen gick de lite för långt när vi sen skulle välja färg på hornen och Filip ville att sitt skulle vara genomskynligt HAHAHA.
SÅ DAGENS FRÅGA ÄR DÄRFÖR VILKEN FÄRG SKULLE DU VILJA VARA OM DU VAR EN ENHÖRNING?

11 kommentarer:

  1. Sofia heter jag ;))2009-05-24 17:28

    en svart, emo-enhörning

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja vara vit och sedan låta Andy Warhol gör en sjyst målning på hela kroppen. Det hade varit grejer det ;)

    SvaraRadera
  3. jag hade velat vara full av mönster!
    sv: detsamma! :D

    SvaraRadera
  4. tack :D rosa helt klart ;) älskar den låten shake it like a ... outkast ääger love.

    SvaraRadera
  5. HAHAHAH klockrent där i slutet, genomskinliga horn aaahahaha!

    jag skulle vilja vara rooowsaa :D

    SvaraRadera
  6. Ja ahahah ;D alla vill vara rosa, XD gulligt rawr ;)

    SvaraRadera
  7. jag skulle nog helst vilja vara en vit eller rosa.. skulle gärna haft något litet mönster på baken.. som dom där my little ponny :)
    dom är ju söta

    ha det bra

    SvaraRadera
  8. oj,vet inte antaigen vitt eller sva

    SvaraRadera