onsdag 6 maj 2009

heej

Som ni redan vet så fyller min kära mor år idag:) så när hon kommer hem från jobbet ska jag och pappa fixa en fin middag till henne, det blir revbenspjäll och potatisgratäng XD ´mums. Just nu sitter jag funderar på vad jag ska göra av dagen. Behöver köpa en ny kula till min piercing, just nu har jag i en svart ring istället. Tappade den när jag var i göteborg med Emili, så vi skulle gå förbi barbarella för att köpa en ny men då hade de precis stängt. Vi har ju iochförsig en piercingstudio här i Kungsbacka men jag vet redan att de inte har den storleken på piercingar som jag har. jag vet inte om ja riktigt orkar åka in till göteborg bara för att köpa en ny kul till min piercing. Vi får se hur de blir med det. ska iallafall dusha nu ;D

4 kommentarer:

  1. Det låter gott!

    SvaraRadera
  2. sv: ja vet, hade tur att den fanns kvar i min storlek då den tagit slut så många gånger :)

    SvaraRadera
  3. mycket fin blogg(:

    SvaraRadera