fredag 8 maj 2009

Heejsan!

Nu är jag äntligen hemma, idag har jag som sagt tillbringat min förmiddag i Göteborg tsm med Erik och Alexandra. Skulle inte köpa något förutom ett nytt piercingsmycke men kom istället hem med två piercingsmycken, två toppar och en kavaj. Jag vet har shoppat löjligt mkt den senaste veckan..helt galet! Men min bortförklaring är att jag behöver det ahah, eller helt enkelt att jag inte kan motstå allt fint som finns inne iaffärerna just nu. Vad jag köpte får ni se imorgon :) Sen har jag ju också jobbat, tiden gick såå långsamt och jag trodde att den aldrig skulle ta slut men nu är jag ju hemma sååå Godnatt snyggingar vi hörs imorgon.

1 kommentar:

  1. svar: det är en sannbok om en kille som blev utnyttjad av sin pappa, redan som liten fick han runka av honom och grejer. Det handlar väl mest om det först och hur pjoken vill hjälpa andra som blir utsatta för samma grej. (han är vuxen nu) Sjukt! Om du gillar läsa och sanna berättelser ska du verkligen köpa den, finns överallt :) ligger på 60 kr tror jag.

    i know älskar min nya telefon, den är fantastisk :)

    SvaraRadera