lördag 23 maj 2009

Your lööööv is ultraviolet!!!

Har precis varit och hyrt en film och köpt lite godis. Den döläckra killen jobbade Typisk nog såg jag ut som crap och det säger jag inte bara utan hur snygg tror ni jag är efter att ha jobbat i 9 timmar utan att tvättat bort sminket fyyfan. Back to the döläckra killen, han jobbar på Hemmakväll och uuush vad han är snygg, han är faktiskt den, förlåt om jag använder det töntiga ordet vackraste killen jag någonsin sett. Varje gång jag hyr film av han tittar jag bara ner i golvet haha, han tror säkert jag är helwierd för han försöker få ögonkontakt men ja tittar bort fort som tusan. Nu blir det godis och film Puuuuuss på er <3

2 kommentarer:

  1. ååh, jag tror jag vet vem du menar :D, brukar han ha scarf på sig?, iaf dööösnygg och om det är samma kille så har han flickvän:(

    SvaraRadera
  2. anonym: haha ;D aah de r nog han, ah jag vet redan att han har flickvän:/ life's hard haha XD

    SvaraRadera