onsdag 10 juni 2009

Update:

Dagens inlägg har varit schemalagda för jag har varit på jobbet sen 9. Så jag tänkte inte lämna er helt utan någon uppdatering. snäll jag är eller hur ;) Efter en hel stressig dag på jobbet med massor av tårar(ja, jag började gråta på jobbet idag) är jag äntligen hemma. Har haft sjukt mkt att göra idag och ingenting har gått rätt..plötsligt brast de för mig så ja började lipa. Just då kändes de jvligt skönt att bara få ut sig allt men nu sitter ja fan åh skrattar åt det. HAHA. är väldigt känslig som person så kan nästan börja gråta för allt. Nu känns de iallafall mycket bättre. Ska ta ett bad och sen mysa i soffan ett tag. Sen ska jag troligen möta upp Sara och gå till torget, de är typ schoolsout där ikväll/klockan 7 så vi tänkte ta en liten titt på banden som spelar. Sen ska jag hem till Micaela åh ta ett eller två glas vin, dock för mig blir de corona, hade ingen lust att dra in på systemet idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar