onsdag 22 juli 2009

Måste avreagera mig lite..

På systemet: står i kön till kassan när en gubbe framför mig i kön plötsligt vänder sig om och ställer frågan - får verkligen sådanna unga flickor som du handla här? - Ja? jag är 20. - ha ! det tror jag knappast - okej... - du ser snarare ut som 16. det forstätter med att han frågar folket runt omkring om de tror att ja är 20. sen fortsätter han prata om att ungdommar nuförtiden fixar falsklegg och att vi inte äter tillräckligt mycket. HAHHA, kan folk aldrig sluta dömma folk efter ens längd och utseende? FÖRLÅT MIG men de är inte mitt fel att jag är kort och går utan smink på stan som får mig att se yngre ut. Hur fan ska ja kunna se äldre ut? jag är den jag är och jag är trött på människor som chockas över min ålder. JAG ÄR 20 ÅR TILL OCH MED 20 ½ FÖR ER SOM UNDRAR. SÅ SLUTA TRO ATT JAG ÄR 16!!!

2 kommentarer:

  1. Men gumsebumsan då :( Jag tycker att du ser jättegammal ut. Inte på pensionärsnivå kanske, men du är en mogen och självständig kvinna. Hade jag varit ung så hade jag velat vara lika gammal som du är fast fortfarande se lika snärt ut;) Love and Kiss - My pony I miss

    SvaraRadera