tisdag 21 juli 2009

titta så fint de blev...

I min garderob. skulle lätt vilja ha en ny, en mycket större så jag får plats med allt. nu ligger en hel del nere i påsarna under och i lådan + att ja har en byrå också med linnen, underkläder och annan skit. Måste skaffa mig galjar också, inte för att jag har någon plats för fler som ni ser. men skulle behöva typ 5 stycken till så verkligen allt får plats. De ligger en fet stor hög med kläder på mitt golv som jag inte vill ha längre, vet någon om man typ kan lämna in dem någonstanns?
;D

6 kommentarer:

  1. Kan du inte visa vad det är som du inte vill ha ?:)

    SvaraRadera
  2. jo de kan ja väll göra men de är för de mesta bara skräp. de flesta har min syster tatt ;D

    SvaraRadera
  3. Du kan ju säkert lämna in det på typ Myrorna eller något, eller Röda Korset ! ;D haha, nära och bra !

    SvaraRadera
  4. du kan få massor med galjar från mitt jobb:) puss på dig<3

    SvaraRadera