måndag 24 augusti 2009

Godmorgon..

..jes vaknade klockan 1 idag ;D de är iochförsig förståeligt eftersom jag inte kom hem fören 04:30 inatt. Så nu känns det skönt att ha sovit ut lite grann. Var hemma hos Andreas igår och kollade på 4 filmer. 2 zombie filmer som var jätte fula, sen kollade vi också på the strangers och en annan film som hette någonting med rush. Sen låg vi och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord tills jag sen vandrade hem i mörkret. Hade en riktigt riktigt kul kväll, Vi skrattade så mycket åt zombi filmerna så det va helt crazy, börjar skratta bara av att tänka på dem!!! ja säger bara se "DÖD SNÖ"!!!!!!!!! :) Uppdaterar senare för nu ska jag äta.

7 kommentarer:

  1. vem andreas ? :D

    SvaraRadera
  2. haha en tjej som följer din blogg:)

    SvaraRadera
  3. Hehe okej :) andreas är andreas, en kille ;D

    SvaraRadera
  4. okej;) var bara lite sugen på att veta vilka killar du umgås med osv:) bor i kungsbacka nämligen :)

    SvaraRadera
  5. Jaså, känner jag dig btw?:D Ja de skulle jag med vara :)

    SvaraRadera