tisdag 1 september 2009

16:36

Har vart ute och gått i 80 minuter idag, i solen. Så himla härligt. Idag har jag bestämt mig..ska sluta äta en massa onyttig skit (beror mycket på att jag jobbar på jvla fettbomben Mc Donalds)..Men jag vill inte/kan inte sluta helt och hållet så jag har bestämt att jag bara får äta onyttigt en dag i veckan i en liten mängd. ifall jag blir sugen får jag stoppa in en riskaka eller lite vindruvor i munnen, de borde fungera haha. Jag ska verkligen klara det denna gången. Så nu är det nyttig mat som gäller och motion.
Bild: förra sommaren, vägde precis så mycket jag vill. alltså 49-50 kg, kanske låter lite men jag är trots allt endast 158 centimeter kort så det är precis så mycket jag bör väga. Hade bra hy, precis fått bort min tandställning och hade lågt blondt hår, dessutom var jag brun. Så detta är mitt mål att bli lika "frisk" som jag var då.

1 kommentar:

  1. Jag borde också starta med något sånt :) sluta äta så mkt skräpmat och ta cykeln istället för bilen :) lycka till!

    SvaraRadera