söndag 20 september 2009

ett billigare alternativ?

Min drömväska
-
Har faktiskt en drömväska. Den är snygg, stilren, praktiskt men sviindyr(väskan på bilden ovan). runt 6000 spänn tror jag faktiskt att den kostar. Kanske kan köpa den någon gång i framtiden när jag har fått en feting lön eller råkat skrapa fram några tusenlappar på triss;) Sålänge finns de ett budget alternativ i formen av en tygpåse ;) hehe..sett många bära på denna i sommar och skulle lätt vilja ha en...vet någon vart man kan få tag i en?

2 kommentarer:

  1. Svar: Den kommer faktiskt från New yorker :) från killavdelningne jag har strl Xl :) Brukar dy läsa in blogg? isf kante du skriva där i inlägget, d'r jag frågar vad ni vill se mer av? Skulle uppskattas om folk svarade :)

    SvaraRadera
  2. Väskan är jättesnygg.

    SvaraRadera