tisdag 29 september 2009

mina åsikter om:

Anna Anka

Det är många som pratar om Anna Anka nu förtiden pga att svenska hollywood fruar går på kanal3 varje måndag klockan 9. Följer själv serien och jag älskar den. Hon den där Maria är ju bara för go haha, agnes nicole äcklar mig faktiskt både i personligheten och till utseendet. Men de flesta hakar upp sig på Anna Anka som för övrigt har ett hejdundrans fult efternamn haha! Men jag tycker faktiskt inte hon är så farlig. Hon lever ju ett lyxliv men hon verkar vara rätt jordnära fast hon är väl kanske lite för mycket självgod. Självklart är hon lite konstig i bland och hennes röst är inte lite irriterande. Men de känns som att många påpekar minsta lilla grej med henne. Tycker hon är en bra mamma, hon ville ta med sina barn till Ford models för att se om de kom med. Sen läser man lite överallt att hon typ tvingar sina barn att stå framför kameran. Jag tycker verkligen inte hon var orättvis mot sin pojke när han inte vill vara med på bild. Tyckte hon peppade honom och hon höjde aldrig tonen eller något annat när han inte ville vara med på bild. Hon betedde sig precis som en helt vanlig mamma gör, om en mamma ger upp för lätt så lär sig aldrig barnen och de kanske inte heller får uppleva något som de ångrar senare i livet. Tycker det "förstorades" lite mer än vad det borde. Självklart är hon jvligt irriterande och för självgod ibland men hon är också en bra person. Hon tänker på sin hälsa och hon bryr sig om att andra också ska ha en bra hälsa. Hon klär sig också normalt kanse lite för tantigt och visar sig tillochmed i träningskläder, mjukiströjor och utan särskilt mycket smink på teve. Det gör varken Maria eller Agnes nicole. Tror faktiskt att många svenskar gillar att klaga, ha åsikter och fördomar om folk de inte känner eller kan sätta sig in i hur dom lever. Hon lever ett helt annat liv där borta i USA än vad vi gör. Hur skulle man själv förändras om man flyttade dit och gifte sig med en rik gubbe. Okej ska sluta skriva nu så ni inte tror jag kommer blir som killen som lägger in videoklippet "leave britney alone" haha... såå vad är era åsikter?

Och vem är din favorit?

Jag gillar faktikst Maria mest hon är sådär stört skönt korkad hahaha ;)

3 kommentarer:

  1. jag gillar också Maria mest. hon är en blond barbie ;D

    SvaraRadera
  2. Åh, maria är bäst. Hon är så mysig och rolig! haha :D Agnes nicole håller jag med dig om, hon äklar mig. en tant som försöker se ut som femton och misslyckas typ! :D

    SvaraRadera
  3. Haha, jag gillar Anna Anka!
    Och folk klagar ju bara i ren avundsjuka, tror jag.

    SvaraRadera