torsdag 24 september 2009

My dear readers

9 kommentarer:

  1. jag gillar dina klädtips och sättet du skriver på, du verkar ha humor ;)

    SvaraRadera
  2. jag vet faktiskt inte, lite blandat av allt och inga mega långa inlägg. Lagom
    sen gillar jag din stil också

    SvaraRadera
  3. jag läser din blogg för att jag tycker du har en snygg stil och ger mig liter mer insperation iaf :)

    SvaraRadera
  4. jag gillar allt du skriver om kläder, skor osv. man får mycket inspiration :) och så är det roligt med lite musiktips då och då :)

    SvaraRadera
  5. Ja gillar också dina outfits, du har snygg stil. gillar också dina små tips som du har ibland. man får isperation

    SvaraRadera
  6. jag läser din blogg för att jag tycker du har en grymt snygg stil och sen gillar jag att du har så många "dagens outfit" bilder, sen så har du roliga och intressanta inlägg :) och bra musiksmak med, så det är kul att få lite tips om bra band! tack för en bra blogg.

    SvaraRadera
  7. Tack så himla mycket allihop :) glad jag blir att ni gillar att läsa min blogg.

    SvaraRadera
  8. jag läser för att jag tycker om det du skriver om.
    och du har en väldigt snygg stil, med allt (;
    även för att du gillar mcfly! heh.

    SvaraRadera
  9. Jag läser för att jag tycker att du är en söt tjej med snygg stil. Du tipsar om kläder och annat lite roligt. Du skriver inte heller jättejätte långa inlägg, imponernade tycker jag. Att du lyckas få så många intresserade trots att dina texter är rätt korta, inte alla som lyckas med det. ;) Fortsätt med det du gör.

    SvaraRadera