torsdag 29 oktober 2009

HELLO PEOPLE

Idag har jag jobbat heeeela dagen. eller ah från 8-15:00 iallafall. Är iallafall trött för jag såver så dåligt på nätterna, antingen drömmer jag mardrömma eller så vaknar jag hela tiden. Menmen nu är vi inte här för att prata om mina sömnproblem utan om dagens planer. Jag ska nämligen ner till stan nu (INGEN!!) och träffa Emilia. Vi ska tralla runt där lite, kolla på skor and shit ;) Kolla in lite senare så ska ni få se min nya vänn :):) Han är blå...Kan någon gissa vad han är för något?

2 kommentarer:

  1. hahaa det kommmer in så mycket konstigt folk ibland. haha eller hur? det är säkert vi i kassan som bestämmer vilket soritment hela Mc donlads ska ha! det var en som blev jätte upprörd engång när Big tastyn hade försvunnit. han kunde inte förstå att den inte fanns längre och typ började dampa! haha

    SvaraRadera
  2. hahah, det finns verkligen määnniskor till allt:) har frågestund just nu, så ställ gärna någrA frågor ;D

    SvaraRadera