lördag 3 oktober 2009

My new tshirt

Följde med min pappa till intersport idag, han är en träningsnörd så han älskar att fynda billiga träningskläder där. Övertalade honom att köpte en skit snygg adidas hood till sig själv och så va han så gullig att han köpte denna läckra tshirt till mig som jag tänkte köpa själv, I just love it !! 150 spänn kostade den och den är sådär gött oversize. Skit snygga till mina nya glansiga leggings som jag köpte på lindex igår, mina gråa converse, min turkosa klocka och mitt halsband från indiska. SCOOORE !
Tack pappa<3

3 kommentarer:

  1. Tack! Kul att du med gillade dem :)

    SvaraRadera
  2. Snyyyyggt!

    hahah håller med dig på alla hörn där :)
    Tack, jag blev faktiskt riktigt nöjd själv!

    SvaraRadera
  3. snygg tröja! hihihi, kanske är sant det där med nicklas iofs. men fyy vad han gärna får bli min för en dag eller två. hade du en fin lördag sen, blev det party? jag var nog lite väl onykter igår, inatt. haha. man borde inte blogga då, men roligt hade vi :D

    SvaraRadera