fredag 30 oktober 2009

Update:

Idag bröt jag ihop på jobbet. Jes! pinsamt men sant haha. Det hände så mycket och allt gick fel idag så tillslut brast det och jag började gråta. Skämms faktiskt inte för att säga det. Jag visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen. Bra att man har sjukt goa jobbarkompisar som kramade om mig. Så istället för att vara i kassan fick jag tillbringa resten av dagen i köket och det kändes riktigt bra. Jaja, har precis pysslat lite, borde hinna med att städa mitt rum ikväll men just nu ser det rätt mörkt ut. Nu blir det till att äta middag och sen iväg och träffa Carolinen, vi ska sola ;) Talk to you later-

2 kommentarer:

  1. Ibland måste man få bryta ihop, det brukar kännas bättre när man väl har fått ur sig allt som ligger och trycker, och man kan börja jobba upp sig igen, eller vad man ska kalla det :P Hoppas du mår bättre :)

    SvaraRadera