onsdag 11 november 2009

FOR SALE

Adidas tröja strlk 34.
nitskärp 2 varv runt midjan eller 3 varv under brösten.
Kängor från Mango strlk 36
paljettjacka från Ginatricot aldrig använd, är lite tveksam ifall jag ska sälja den eller inte men men strlk 34 är det iallafall.
"tunika" från Bikbok strlk S
jacka från Ginatricot strlk 32
skinnjacka från H&M strlk 34
Jag har inte satt något pris än, utan ni får lägga bud på vad ni vill ge för det. Säljer det pga att jag aldrig använder det och jag har inte plats i min garderob. Kontakta mig på ad_elinee@hotmail.com ifall ni är intresserade. OVER AND OUT

3 kommentarer:

  1. ska du verkligen sälja skinnjackan? Snygg!

    SvaraRadera
  2. Jag är intresserad av ginatricot jackan. Ska jag skicka ett mejl till dig isåfall?

    SvaraRadera
  3. älskar din stil! (men det vet du ju redan) hade jag varit hemma, hade jag varit intresserad av kängorna och skinnjackan!! synd att jag typ är far far away :(

    SvaraRadera