onsdag 18 november 2009

Godmorgon

Det ösregnar ute och jag sitter inne med myskläder och dricker oboj. Hur mkt bättre kan det bli? Jo är ledig hela dagen dessutom. När jag kom in i köket imorse låg det ett paket där till mig..från ellos. Har beställt ett par "latex" leggings och en vit enkel topp som jag har sen innan men som börjar bli lite sliten så tänkte det var dags att köpa en ny. leggingsen ska tillbaks eftersom de inte var lika snygga IRL. talk to you later-
Min nya topp för 99spänn, såhär ser den ut på.

3 kommentarer:

  1. snygg! Ska man besälla någon storlek större än vad man brukar ha för att få den oversize? Lr är den redan det??

    SvaraRadera
  2. jag har 34/36 på min, den är oversize i sig så du behöver inte ta en storlek större än vad du redan har :)

    SvaraRadera
  3. tack så mycket:) ska ta och beställa en ny! Snygg och enkel är den

    SvaraRadera