torsdag 19 november 2009

Min knasiga syster

Vi såg ju på film igår, sofia, jag och syrran. Vi bestämde oss för att hyra "drag me to hell" som för övrigt var skit dålig haha. När vi stod där inne på "hemmakväll" så sa jag. Jossan, jag tycker vi ska hyra "twilight", har aldrig lyckats övertalat henne att se den för hon har en bestämd åsikt om att hon redan hatar den fastän hos aldrig sett den. Tillslut övertalade jag och Sofia henne att vi skulle hyra den och hon var "pist off" hela vägen hem. Under hela filmen sitter hon och frågar mig en massor med saker om filmen. Varför är han så konstig? vad händer då? är de vampyrer? Vad charmig edward är och han carlisle är rätt snygg. Direkt när filmen är slut säger hon tyst och generat..."jag gillade den faktiskt". IN YOUR FACE!!! haha älskar dig syrran <3

1 kommentar: