söndag 1 november 2009

Söndags update:

Denna veckan har vart lite halvdålig på allt. Dålig uppdatering, mycket jobb och mycket fika haha. Just nu sitter jag vid datorn i min nya morgonrock som jag köpt för 1-2 veckor sen, har bara inte orkat visa er den ännu så nu är det banne med dags. Så vi kan säga att denna söndag blir en liten sammanfattning av hela veckan. Har ju som sagt jobbet hela veckan + stägning hela förra helgen. Sen när jag vart ledig har jag vart iväg hela tiden bla. på ullared, stan, iväg och fikat och vart med kompisar. Idag är jag bakis, var ute igår och hade jätte kul förutom att de hända en del tråkiga grejer som löst sig nu och jag måste tillägga att jag har en jvla mensvärk, I DIE!!! ahaha. Helt galet, vill bara krypa ner i sängen igen men kan inte, ska snart hem till min mormor och morfar för att äta middag jeeeej ! Hoppas de bjuds på cola för det behöver jag. Här har ni iallafall lite av veckans inköp som jag glömt visa er.

Gårkvällens outfit ;)

Min nya morgonrock Älskar den 299 kronor H&M Fick också detta superfina ljuset av min mor, doftar citron :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar