fredag 29 januari 2010

Eleven things you didn't knew about me

1. Jag är en sucker for boybands & nördiga låtar 2. Mitt ena ben är längre än det andra 3. Jag är en lipsill, gråter för allt 4. Det längsta förhållandet jag haft är kanske 2-3 månader ;D 5. Jag är glutenintolerant sen jag var 6 år gammal 6. Jag har haft typ svart hår, gillade det men orkade inte hålla på att färga utväxten hela tiden 7. Jag pratar alldeles för mycket 8. Jag är jätte löjlig/töntig/wierd you name it, kan underhålla mig genom att sitta och göra konstiga ljud för mig själv 9. Har aldrig kunnat knäppa med fingrarna och är grymt avundsjuk på folk som kan det 10. Jag har fått en kniv i benet, har ett stort ärr efter det. 11. Jag är rädd för havet.

2 kommentarer:

  1. jag kan nästan inte heller knäppa med fingranra, gör på ett helt annat sätt än vad man "ska". Det är ju skitsvårt ! haha

    SvaraRadera