torsdag 14 januari 2010

"OUTFIT OF THE DAY"

Såhär ser jag ut idag, blev kepsen på eftersom ja har sjukt dålig hårdag. enjoy. Idag har jag varit i Göteborg tillsammans med Josefine. Vi åt Subway, så otroligt gott. Jag äter alltid ostochskinka med sallada, gurka, paprika och majonässås. Vad brukar ni äta på subway? Fick inte med mig någonting av de jag planerat att köpa eftersom inget av de kommit in i butik än. Istället fick jag med mig en väska och ett par skor. Hinner tyvärr inte ta kort på dem eftersom jag ska till jobbet när som helst. PS. har träffat typ en av de sötaste killarna ja någonsin sett idag, dessutom hade han urgullig dialekt:D hihi

6 kommentarer:

  1. vart kommer din halsduk ifrån? :)

    SvaraRadera
  2. åh subway!
    jag äter alltid ost, kyckling, sallad, gurka och bbc-sås ;D YUM

    SvaraRadera
  3. Vem är en gullig kille?? hum.. det sa du inte på jobbet...
    Grillad kycklingmacka,med allt utan saltgurkan och mayo ;)

    SvaraRadera
  4. Oh, är det en ny header jag ser?:D
    ohohohoh, SUBWAY! så jädrans gott. Åt fleragånger där när vi var i USA. haha

    SvaraRadera
  5. jag äter också alltid ost och skinka:)

    SvaraRadera