tisdag 26 januari 2010

RIGHT NOW:

Ska snart ner till stan för att få ansiktsbehandling. Lyxigt värre! Ganska dyrt men ftersom jag har rätt dålig hy så prioriterar jag det ganska högt, har dock inte gjort en ansiktsbehandlig på mer än 2 år nu. Jag ska göra min på "Ego" i Kungsbacka, 65 minuter klassisk ansiktsbehandling = en mycket noggrann kartläggning av Din hud. Rengöring, Face Mapping, peeling, ånga, porrengöring, brynplock, massage av ansikte, hals, dekolletage & nacke, skräddarsydd mask samt avslutande creme. Detta kalaset kostar 630 kronor. Efter det ska jag till Sportlife och träna.

OUTFIT OF THE DAY

Sammetsleggings-bikbok vit tisha-ellos kofta-HM(Ny! från förra veckan som ja inte visat er än) Skinnjacka-(Ny!)

4 kommentarer:

  1. tycker verkligen om din klädstil, ungefär en sådan jag vill ha. Men jag är så dålig på att matcha olika klädesplagg :(

    SvaraRadera
  2. Ett tips är att gå till Elisabethskolan i göteborg. 90 minuter ansiktsbehandling kostar 350 kronor. Har själv vart där och det är jätte bra!

    SvaraRadera
  3. vart har du köpt skinnjackan? :)

    SvaraRadera
  4. skiitsnyggt! vart kommer skinnjackan ifrån?:)

    SvaraRadera