lördag 30 januari 2010

UPDATE:

Idag har jag jobbat, 09:00-15:00. Ska snart äta middag och en hoppa in i duschen, Ikväll blir det nämligen förfest hemma hos Angelica sen utgång :) Var ju i Göteborg en liten snabbis igår, medan jag väntade på att min papi skulle hämta upp mig. Här har ni bla. gårdagens outfit och lite av det jag provade. Inget av det jag köpte är med på bild, de får ni se senare när jag orkar typ;D haha

Snyggingar från Hm Trend. Var rikigt nära med att köpa den med kedjor. Ångrade mig när jag gick mot kassan...Toppen med de stora silver "knapparna" på var sjukt tung så det blev nobuy för min del.

Snygg jacka från NIKE, kände dock att jag inte prioriterade att köpa mig en till vinterjacka.

Gårdagens outift. "skinnleggings", primeboots, tröja från Hm(Ny!), pälsig halsduk från Gina tricot.

1 kommentar:

  1. jättefin tröja, var på H&M:s avdelningar finner man den ?

    SvaraRadera