måndag 1 februari 2010

MONDAY

Bild: maj09, fräsch & blond. Godmorgon, Känns som att jag håller på att bli sjuk och det är la enna för bra att jag är ledig idag då. Så skönt, ska ta tag i att städa mitt rum och sen kanske ta en långpromenad. Har föresten ett i-landsproblem idag att klaga på: Jag är så otroligt trött på mitt hår, det känns allmänt "gult", slitet och tråkigt. Vill ha naturlig färg på mitt hår med kalla färger...vet inte riktigt hur jag ska få bort alla varma färger jag har nu förutom att slinga det. Någon som har något tips förutom silvershampoo, det använder jag redan och det hjälper inte särskilt mycket.

2 kommentarer:

  1. En bra grej om man är less på det gula, lägg i en askig toning i håret, inte alls i många minuter men så att det hinner fästa. sen skölj. Kan lova dig att det kommer bli skillnad :)

    SvaraRadera