fredag 5 februari 2010

OUTFIT OF THE DAY

Okej.......jag känner mig lite uppochner just nu. Måste få i mig något att äta så kanske det blir bättre. Blev en lite längre dag idag än vad jag trodde, efter träningen mötte jag upp Emilia, Maria (som är här och hälsar på från Norge) och Micaela. Vi åt och sen gick vi runt på stan i en evighet, riktigt mysigt. Typ de finaste tjejerna som finns. Nu har jag precis dushat iallafall, Här har ni Dagens outfit. Tunikan - Mamis Leggins - Ginatricot jeansjacka - nolita

6 kommentarer:

  1. du e såååå snygg... tihihi

    SvaraRadera
  2. skit snyggt! fick typ vårkänslor haha:D

    SvaraRadera
  3. är tunikan köpt i affär eller online? blev helt kär i den nu när jag såg den :)

    SvaraRadera
  4. älskar legginsen som fan alltså!! snygging :*

    SvaraRadera
  5. vart har du köpt tunikan:D

    SvaraRadera