onsdag 3 mars 2010

GREEN PANTS

Hamnade i Göteborg idag igen för Edwin ville dit så jag och Caroline hängde på. Ringen är fortarande borta så jag bestämmde mig för att köpa mig en ny samt ett par skiiit snygga gröna leggings och ett nytt grått linne. Så såhär såg jag föresten ut idag när jag fikade med mina vänner, rätt dåliga bilder men men. Kavaj, grått linne, gröna byxor (ni får en tydligare bild på dem imorgon) och halsband som jag knopat ihop själv. Vill också dela med mig av min ångest över att mitt rum ser ut som skit just nu. ligger en resväska med massa kläder i och sen ligger det kläder överallt runt om den + massor med påsar och annan skit. Måste ta tag i det nu till helgen så jag får allt nerpackat, det är ju bara 2 ½ vecka kvar nu ju !! OVER AND OUT

2 kommentarer:

  1. Kommer ihåg att du tipsade om en sida för ett tag sedan, där man kunde köpa converse typ billigare upp till någon viss storlek, vad hette den? =)

    SvaraRadera
  2. visa bild på ringen sen :D

    SvaraRadera