tisdag 13 oktober 2009

My room

Äntligen är det klart! here we go!Min nya lampa;)Lådorna under sängen ligger det nedryckt med massor av skivor, böcker mm. Tavlor som jag ska sätta upp på väggen måste fixa lite nya bilder bara.
Mitt nya överkast :) och min nya pilates boll :D
Min döläckra ljusslinga runt dörren;)
The closet, får inte plats med mycket mer för då rasar hela ställningen.
My desk ;)
Detta är nytt: stol, sängkläder, överkast, byrå, ljus, klädställning, pilatesboll, ramar, lampa, palmen och galjar. bestämmde mig att lämna tillbaka den gröna mattan. Det som är kvar är köpa ett natduksbord, en fåtölj och sätta upp tavlorna och spegeln.

Vad tycker ni?

5 kommentarer:

  1. Fint det blev :)

    SvaraRadera
  2. jag tycker att det blev jättejättefint :D hihi gud vilket mysigt och fint rum du har!

    SvaraRadera
  3. Vart har du köpt överkastet?:)

    SvaraRadera
  4. vilket supermysigt rum du har :)

    SvaraRadera
  5. skitfint:D
    sv: I know redan;) men tack ändå:D

    SvaraRadera