tisdag 13 oktober 2009

Velour hood

Jag vill ha en velour tröja. Vill helst ha en mörkblå eller grå och har nu hittat 3 som jag tycker är snygga. En i budget variant från H&M (den längst åt vänster) den kostar 199 kronor billigt och bra. Sen har vi juicy för ca1200 kronor, rätt dyrt men den är sjukt snygg. Sen har vi oddmolly som jag skrev om häromdagen den ligger också på ca 1200 kronor. Vet inte vilken jag ska välja, Har provat den från H&M och den från Juicy men inte den från oddmolly. Vad tycker ni?

3 kommentarer:

  1. Tycker absolut den från H&M, sjukt onödigt att lägga så mycket pengar på dom andra, dom pengarna kan man ju få nåt mer snyggt för.
    Sen e ju den från H&M skitsnygg : ).
    Ha det, M

    SvaraRadera
  2. du kan få köpa min odd molly billigare om du vill? :) inte använd alls många gånger! Kram

    SvaraRadera