tisdag 3 november 2009

Gokväll

Har precis tittat klart på en urlöjlig film som hette "picture this" XD haha såndär highschool kärleksfilm som man typ sitter och skrattar åt för det är så löjligt. Älskar sånna filmer just för att dom är löjliga. Känner mig helt utslagen så ska titta lite på "the ugly truth" och sen sova. OVER AND OUT-

Funderar på att klicka hem denna tishan från Acne...det enda som får mig att tveka är att den kostar 400 spänn och kanske är lite för lång för mig..vad tycker ni? Vill lätt skaffa mig ett par skinnbrallor också eller något liknande, vet ni vart man kan hitta ett par?

2 kommentarer:

  1. Finns skinnleggins på bikbok,(innan iaf). :)

    SvaraRadera
  2. Haha men jag reagerade likadant när jag upptäckte det! Men den var bra:)

    haha oh hate/love relasionship till sånna filmer!!

    SvaraRadera