tisdag 3 november 2009

Update:

Idag har jag inte gjort så mycket, mår inte så bra. Har ont i magen och ryggen så det blir inget jobb för mig ikväll. Har vart iväg och lämnat ett paket på posten idag, till en som köpte min rosa klocka. Sen bestämmde jag mig helt plötsligt för att åka förbi plantagen och kom ut med en krukväxt. Sen var det raka vägen hem, bäddade rent i min säng och nu ska jag krypa ner och titta på en film eller två..Sen blir det till att sova riktigt tidigt för jag är helt slut i kroppen. BTW, mitt fadderbarn har kommit. De hade blivit fel i papprena så jag fick en flicka istället..men shit the same. Hon är jätte söt, heter siyapei, är 6 år och kommer från Nairobi Kenya. Jag är så stolt och glad i hjärtat att jag har fått ett alldeles eget fadderbarn:):) Talk to you later-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar