måndag 7 december 2009

FRÅGESTUNDENS SVAR:

Vad är det för jul kaländer ni får? Den är ifrån The body shop och den innehåller 24 små presenter från butiken. Fick den av min pappa eftersom mamma som annars brukar göra våra godiskalendrar inte var hemma. Pappa är inte så pysslig av sig så han gick och köpte dem till oss istället. Berätta lite om dig själv, ditt liv? Jag heter Madeline Eliasson, är snart 21 år gammal. Bor i Kungsbacka och arbetar på McDonalds för tillfället. Har två systrar, en av dem bor i Australien sen 2 år tillbaka. Gör inte något mer på dagarna än att jobba, träffa mina vänner och shoppa mm. Jag har bott i Alingsås, i kullavik på två ställen och i Kungsbacka på 3 olika ställen. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva om mig själv eftersom det lätt kan bli ointressant. Vad vill du jobba senare i livet med? Alla har ju sina drömjobb men om jag ska vara realistisk så vill jag plugga till Butikschef och därefter driva/äga en egen klädbutik. Jag har också tankar om att bli ”webb - designer”, tycker det är väldigt kul men känner dock en som går det programmet just nu och enligt honom verkar det vara väldigt höga krav. Sen skulle jag också vilja designa "upplägget" för en tidning, typ hur den ska se ut mm. Fulaste klädesplagg du vet? De dära leggingsen som ”alla” hade i somras som är sönder klippta på sidorna. Fanns bl.a. att köpa på Gina tricot. Bor du ensam? Nej jag bor fortfarande hemma. Fast jag bor i ”garaget”. Vart jobbar du? Jag jobbar på McDonalds McDrive i Kungsbacka Gillar du ditt jobb? Ja det gör jag. Självklart är det riktigt jobbigt ibland men jag trivs. Vart köper du helst kläder? Monki, Ginatricot, H&M, ZARA mm. Vad kommer du att ha på dig i vår? Har inte ens tänkt på det än. Tänkte investera i en skinnjacka i alla fall. Sen blir det väll söta tunikor, stora halsdukar och solbrillor. Vad tycker du om t-shirts med tryck på? Det kan vara riktigt snyggt samtidigt som det kan vara jätte fult. Tshirts där det står ”girls just wanna have fun” och ”LOVE&PEACE” är bara löjliga men med rätt text och ”motiv” på kan det vara snyggt. Jag föredrar enkla t-shirts mer t.ex. denna som jag själv äger.
Har du någon kille på g? Nej det har jag inte. Men jag dejtar ;) Har du någon dålig vana eller något du är rädd för ? åh svårt.. Jag har tvångstankar, inga allvarliga utan mindre som t.ex. att jag måste hinna upp för hela trappan innan någon annan sätter foten på första trappsteget. Jätte löjligt iknow XD haha Jag är rädd för havet. kan du ta kort på ditt rum ? kan du visa dig hur du sminkar dig? vad för smink osv. :)Här” finns det bilder på mitt rum. Jag kan göra ett litet inlägg om vad jag använder för smink. Nu i veckan kanske? Är du/har du varit ihop med han Mattias? Jes jag har varit ihop med Mattias. Är dock inte det längre, gjorde slut för ungefär 1-2 år sen. Har du någon favoritlåt just nu? What abort now, cry me out, already gone, who’d have known. berätta 3 saker vi inte vet om dig? Jag är otroligt flummig, jag älskar rammstein HAHAH, tycker dom är fräcka, mitt ena ben är 1 centimeter längre än det andra. jag gillar din stil :D hva er din fav butikk? Tack så mycket. om jag skulle välja en så väljer jag faktiskt H&M, de har typ allt. vad tror du händer efter döden? Man kommer till himmelen ;)vad är ditt favoritplagg att ha på dig? Kavaj! vad är ditt drömjobb? Kolla ovan favoritgodis? Djungelvrål bästa julkalendern? Mysteriet på greveholm sååklart ! :D

1 kommentar:

  1. åh vad roligt det här var! och kul att du fick frågor!!! fick bara dina frågor sist, fast dom var ju bäst men ah :* gullunge!

    SvaraRadera