onsdag 27 januari 2010

OUTFIT OF THE DAY

Har väldigt lågt blodtryck och det innebär att jag väldigt lätt blir yr utan anledning. Idag har jag varit yr hela dagen, stod och borstade tänderna i morse och var tvungen att sätta mig ner så jag inte skulle drutta ner i golvet haha. Nu har jag suttit resten av dagen i soffan tillsammans med Jossan, så fort jag rest mig upp har allt börjat snurra.
Här har ni dagens outfit.

Alla mina outfits ser likadana ut nu förtiden, pga. att vädret suger och jag endå alltid ska dra på mig mina jobbkläder snart. OVERANDOUT

2 kommentarer:

  1. sv: jag klär mig alltid i det som är bekvämt och i något jag gillar. men jag tycker det är svårt att matcha så det kan bli någon variation mellan klädesplaggen... blir oftast samma outfit hela tiden :(

    SvaraRadera
  2. svar mikaela: ah du menar så. Själv tänker ja inte på det när jag tar på mig så vet inte riktigt nått bra tips. Tänk på att tex. om man kör en helsvart outfit, att tex köra en skinnjacka, en vanlig svart tisha och ett åar sammetsleggings..så blir det lite "variation" i plaggen :)

    SvaraRadera