onsdag 27 januari 2010

SVAR PÅ ERA FRÅGOR

var får du inspiration ifrån och vilka bloggar läser du? Jag får inspiration överallt. Här är några bloggar jag tittar in på Kenza, Ellen, rikauteliggare, bellandersson, angelica blick, loweo Mm. Sen läser jag också glasruta.blogspot.com, thinkpositiv.devote.se, beliefhopeandlove.blogspot.com och Face.devote.se. Vad gick du för linje på gymnasiet? :) Jag gick samhäll med inriktning samhäll på Aranäs. Ångrar dock att jag inte gick en lite mer "intressantare" eller "händelserikare" linje. Har du någon kille på g? nej det har jag inte vad jag vet om;) har du något bra förslag på ett bra gymnasium? skiiit bra blogg btw! :) Tack så mycket:) Har faktiskt inga bra förslag på gymnasium. Välj iallafall ett gymnasium som du känner att du kommer trivas i, har den linjen du vill gå mm. Du ska aldrig börja i samma skola som en kompis bara för att hon/han vill gå där. Gå din egna väg helt enkelt. skulle du kunna ha en läsar träff? hahaha, förlåt om jag skrattar :) Ja det skulle jag väl kunna ha:D världens tråkigaste fråga, men ack så nödvändig (iallafall för min del) höhö.. du råkar inte veta vart man kan få tag på cykelbyxor redan nu? är i stort behov av ett par då jag åker utomlands om 9 dagar.. :) Eftersom det fortfarande är vinter så finns de inte så stort utbud, jag köpte själv mina på Ginatricot förra sommaren. Asos.com har ett par så kolla där. Annars är ett tips att köpa ett par leggings och klippa av dem :) vad använder du för smink? du är alltid så söt :) åh tack så mycket. Använder inte särskilt mycket, skiter i foundation och kör på solpuder, mascara, eyeliner mm. Kan visa er någon dag. Ett tips för dig som inte gillar att ha för mycket smink i ansiktet men ändå vill känna sig brun och fräsh. Använd aco bronze gel eller kastanjevatten, riiktigt bra:) vem är snyggast av tjejerna på ditt jobb, om du inte får choosa mellan någon annan än hanna? HANNA SÅKLART!!!:D hahaha Hur fick du ditt jobb? Jag gick dit, sa hej jag söker jobb, jag ringde tillbaks 2 dagar efter, de la mig högst i högen, jag ringde tillbaks 1 vecka senare, chefen kontaktade mig, jag gick på intervju inom 2 veckor efter jag sökt jobbet, fick jobbet, började jobba för snart ett år sen nu i april. Så om du verkligen behöver ett jobb, gäller det att ligga på som en prislapp som skaver i nacken hehe ;) Vad har du för planer för framtiden? Keep up the good work, asbra blogg ;) Tack så mycket, glad jag blir :) Jag har en hel del planer, en är att börja plugga vidare snart, en är att flytta till england och söka jobb. Vet inte riktigt hur det kommer bli, men det får vi se i framtiden. var kommer din nya skinnjacka ifrån? assnygg :) Fått en hel dröööös med frågor om min nya skinnjacka. Den är ifrån H&M, så nu vet alla :D favoritaffär eller märke? ehm, jag gillar Monki, HM, Ginatricot, weekday. Budget helt enkelt.;D vad kommer du satsa på i sommar (i klädväg) ?:)cykelshorts :D Vart tog du hål i läppen? Bra/dåligt? Snyggt är det iaf :) Jag gjorde min piercing för 3 år sen på ett ställe här i kungsbacka (twohearts) kanske inte skulle rekommendera dem men det var iallafall där jag gjorde min. Tack så jätte mkt, den betyder lika mycket som mitt högeröra XD Går du helst ut i kungsbacka eller göteborg? Klubbtips? Det blir så att man alltid hamnar i Kungsbacka av lathet mm. Det är alltid kul att gå ut i Kungsbacka eftersom man träffar folk man känner. Har inga bra tips på göteborgs fronten, men trädgårn, boulevard, park lane mm.

3 kommentarer:

  1. ja ellerhur riktigt snygga. gör du idag?

    SvaraRadera
  2. Kul att du läser min blogg för jag läser din going ;) hihi

    SvaraRadera
  3. Titta gärna in i min blogg :D :D

    SvaraRadera