måndag 11 maj 2009

Blindside

Hittade inte min favorit låt på youtube, som är Sleepwalking. Har den som min ringsignal och alla mina kompisar hatar mig för det, för början av låten är ganska röjig haha men ja älskaren, så ni får en blandning av några av deras låtar istället.

Detta har varit ett av mina favoritband sen jag var kanske 13 år. Kommer ihåg den dagen min klasskompis josefine skickade en av deras låtar till mig, blev helt förälskad. Så här är en låt av dem. De har sådan känsla, har sett dem live 2 gånger blir helt varm i hjärtat Svennar är de dessutom. Love love love

2 kommentarer:

  1. Din Skiftis2009-05-12 01:14

    Tja! Måste säga att bloggen är grymt cool... för att vara skriven av snyggaste tjejen i KBA då ;) Och ja, låten är asgrym!

    Vi syns när vi ses!

    SvaraRadera
  2. HAAHAHA tack eric;) ja den är ju rätt cool för att vara skriven av miiiiig eller hur
    Det gör vi

    SvaraRadera