måndag 11 maj 2009

Frågestundens svar

Vilken är din favorit affär: Måste faktiskt säga H&M och GinaTricot. Gillar också www.junkyard.se. Vilken linje gick du på gymnasiet? Jag gick Samhäll/Samhäll :) Hur får du till så att det bara blir en "remsa" när du lägger upp musik? Istället för att få remsan + en videon från tex Youtube? När du klistrar in youtube filen i inlägget så ändrar du siffrorna i början och i slutet av "texten" från 344 (som det oftast är instället på) till 25. :) hoppas du förstod. Vad tycker du om din syster Josefine? Förutom att hon tar mina kläder så älskar jag henne, hon är min bästa vän :D Hur gammal är du? Jag är 20 år, fyller 21 i slutet av året :) Var bor du? Jag bor i Kungsbacka, som ligger lite utanför Göteborg. Inspireras du av ngn blogg isf vilken? Jag "inspireras" inte utav någon speciell blogg eftersom det inte finns så många bloggar med min stil. Köper mest de kläderna jag själv gillar och härmar inte andra. Men ja följer Kenzas och Kissies blogg såklart :D ahha Vad använder du på dina läppar för att få de i så fin färg? Jag har lite utav dream mousse foundation på läpparna sen lite läppglans på det :) Har du pojkvän? Nej jag har ingen pojkvän. Vilket är ditt favoritplagg? Svår fråga. Älskar min playsuit från BikBok som jag tyvärr inte kunnat använda ännu pga vädret annars måste jag säga alla mina armband, halsband och klockor. can't live without them ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar