måndag 11 maj 2009

Outfit of the day yesterday

Heeeeeeeeeeeeej!!
sååhär såg jag ut igår för er som ville veta det. Inte något märkvärdig. Iallafall, de jag vill säga är att ja har haft någon lätt form av ångest de senaste dagarna haha. De är nämligen så att jag har haft inne min mobiltelefon på lagning enda sedan jag fick den i födelsedags present, alltså ungefär 5 månader. Nu har den varit inlämnad 3 gånger och då får man en ny, ja måste alltså välja en ny mobil på expert och de har verkligen ingen som jag vill ha. Får välja mellan ett tiotal telefoner och ingen passar min smak. Dessutom vill jag inte köpa en alldeles för dyr. Så iförrgår var jag där för att välja en men kunde som sagt inte välja någon eftersom jag inte gillade någon. Så kom jag tillbaka igen igår så valde jag tillslut en telefon men nu är den slut. Såå himla typisk..känner bara ångeest sen har jag jobbat hela helgen så de känns bara för mycket just nu. sen är det en massa annan skit som ligger och skaver som en lapp i trosan, ah idag är jag endå ledig så får ta i tur med dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar